Naething 'round but bitter cauld,
Wi' a' the blast o' winter;
Come gie us ye hand an' hauld,
We'll warm us by the fender.
Gie us a tune o' sic fin,
Let's sing wi' a' we hae;
Thou needna leave here an' rin,
Come back afore ye gae!
Wi' monie a rhyme an' crouse,
We a' sang a lang fu' owre;
'Til our guest hae left the house,
We'll bring her agin twa owre.
Ay the kantie times we joy,
We lak i' fu' an' a' that;
Things sim times gang aft agley,
We maun still tak a' that.
Sae ends the wee bit o' glee,
Duncan follow'd his lady;
We a' fu' weel joy'd owre ee,
"We'll be back agin," sae he,
I'm glad o't!
We'll crouse and kantie be,
An' glad o't!
It made auld winter guid by,
Owre cam wi' cheer sae speak I.
I'm glad o't—
Sae glad o't!
~Timothy~
Wi' a' the blast o' winter;
Come gie us ye hand an' hauld,
We'll warm us by the fender.
Gie us a tune o' sic fin,
Let's sing wi' a' we hae;
Thou needna leave here an' rin,
Come back afore ye gae!
Wi' monie a rhyme an' crouse,
We a' sang a lang fu' owre;
'Til our guest hae left the house,
We'll bring her agin twa owre.
Ay the kantie times we joy,
We lak i' fu' an' a' that;
Things sim times gang aft agley,
We maun still tak a' that.
Sae ends the wee bit o' glee,
Duncan follow'd his lady;
We a' fu' weel joy'd owre ee,
"We'll be back agin," sae he,
I'm glad o't!
We'll crouse and kantie be,
An' glad o't!
It made auld winter guid by,
Owre cam wi' cheer sae speak I.
I'm glad o't—
Sae glad o't!
~Timothy~
A silly piece in the style of Robbie Burns.
In Scottish Brogue.
© Timothy 9 October, 2012
In Scottish Brogue.
© Timothy 9 October, 2012
No comments:
Post a Comment